RSS 2.0

Lilla Wilma

igår satt jag och Elicia och kollade på göta kanal som ni vet :)
när Elicia sökte efter en ny film att titta på så ringde Johanna och undrade om jag ville komma över och passa Wilma en stund så de fick städa i lugn och ro :)
så var bara att klä på Elicia regnkläder och gå dit.. :) När vi kom dit så bjöds det på Kaffe och muffins.. (saft till Elicia) och sedan så tog jag skruttan.. Elicia tycker det är jättekul...
När Wilma började bli trött så ville hon till sin mamma.. sen sov hon en stund... när städningen var klar så blev det en kopp kaffe till. sedan käk och lite senare skulle Jossan komma över (Jonas syster) så Johanna tog med sig både Elicia och Wilma och gick och mötte henne.. men de blev borta längre än väntat.. :P haha, de skulle vänta på Johannas bror Robin vid tåget också..

När de kom tillbaka så beställdes det pizza och vi hade trevligt.. när kl närmade sig 21 så var det faktiskt dags att gå hem för mig och Elicia... Och Elicia somnade som en stock på en gång när vi kommit hem.. Jobbigt att busa med Robin :P


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Ja verkligen, då ska dom inte hålla på klaga på ungdomarna heller!!

Haha precis, man brukar ju säga så ;)



Vilket annorlunda namn hon har, Elicia jag har aldrig hört det förut :) Men det var fint tycker jag!

2011-08-21 @ 19:20:31
URL: http://selmas.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR: Jaha okej, då är det inte så konstigt att jag inte hört det innan då :)

Jag går en linje som heter ekologi!

2011-08-22 @ 23:35:14
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback