RSS 2.0

maaaaaaaat :)

imorse blev det att baka lite..
gjorde scones... och Elicia gillade det verkligen :) det e bra för då kan jag göra det fler gånger..
måste ju kolla vad hon äter också... onödigt att göra mycket om bara jag äter ;O)

lunchen blev spagetti och köttfärssås sen igår :)
och nu till middag blir det pommes frites och korv..
korven e redan klar och står i micron för att inte kallna, men jag tror de kallnat innan pommes e klara... :)

nåja, det spelar ju egentligen ingen roll... bara micra dom en halv minut så e de ljumna sen :)

Vad har ni ätit eller ska äta till middag??

på tal om mat...
En bekant till mig har en matblogg..
tror den sidan finns bland mina länkar... kolla där för inspiration till mat/bröd om ni inte har någon aning :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Sv: tack så mycket! Skönt att va barnledig ibland. Hoppas du haft en trevlig helg!

2011-08-14 @ 20:31:46
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR: Haha ja dom har ju det! Framförallt när dom är korthåriga och har stora ögon och öron;)

Jasså, jag kan tänka mig att det såg lite roligt ut :D

Ja tyvärr så gör jag det... Känns ite sådär värst roligt :/ Vad kul, eller när jag var mindre tyckte jag det var kul att börja skolan igen, när man gick i förskolan, ettan och sånt där :)

2011-08-14 @ 21:52:05
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback