RSS 2.0

sjuk :(

jahaja, sista sommarlovs veckan för Elicia och jag blir sjuk... typiskt..
nåja, täppt i näsan och smått ont i halsen...
men men, bara att kämpa på...

nu har vi varit vakna sen halv 8... hon har börjat få in morgon rutinerna igen.. hon har ju varit duktig hela sommaren och sovit till halv 9-9 :) till min stora förtjusning, eftersom jag har så svårt att somna på kvällarna..
kan ju inte köra att jag är vaken ett dygn och sedan sover och fortsätter så...
men men, det blir nog bra när man själv får rutiner med jobb...

på tal om jobb, jag söker och söker, men inte fan händer det något..
blir så arg, så funderar snart på att börja plugga istället... men då är nästa fråga till vad??

måste även säga att nästa helg beroende på så kanske de blir tältning ;)
men det är bara ett stort kanske än så länge... först och främst måste vi komma på var, kolla väder och helt enkelt se till att vi har någon som kan skjutsa dit var vi nu bestämmer oss för att vara...

och den 27 augusti blir det skansen för mig, Elicia och min faster Karina :)
hoppas jag hinner bli frisk till dess och att Elicia inte blir sjuk..

Har ni några planer för helgen??


Bilden är från förra årets tältning vid krampan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback