RSS 2.0

slapp söndag

igår var nog den tråkigaste dagen på länge... hade absolut ingenting att göra..
men aja, blev en runda ner på stan för att handla något att äta eftersom jag inte kom iväg och storhandlade..

så vi hoppar över till idag istället..
gick och la mig 22 igår och somnade nästan bums..
Elicia vaknade sedan kl 2 och kom in till mig och efter en stund insåg jag att blöjan hon hade på sig hade gått sönder.. så det låg blöjinnehåll i min säng, elicias säng och på golvet.. morr..
nåja, bädda nytt i hennes säng, byta blöjan och lägga henne... men hon vägrade sova..
så jag städade upp det som låg på golvet och sedan så bytte jag i min säng också.. sen la jag mig för att sova..
somnade framåt 4 i morse... ingen höjdare när Elicia sedan vaknade kl 7...
E: mamma
J: mmm
E: jag bada.
J: varför då?
E: Jag bajs..
J: åååh, jag kommer..

jag var måttligt trött och ville inte alls gå upp, men det var bara att gå upp och hjälpa henne :)
under tiden hon badade gick jag ut och tok morgonciggen ;) den som är sååå farlig :P som experterna säger.
blev bra förvånad när Kåges bil stod på parkeringen så var bara tvungen att messa och fråga vad han gjorde här.. han hade ju flyttat... :P
Elicia blev iaf överlycklig när hon var påklädd och insåg att hans bil stod på parkeringen... det är typ som om han är hennes största idol :P hehe

åt frukost som tog längre tid än vanligt eftersom kåge var hemma... nåja, Elicia försökte tillochmed förklara för Hoppis (katten) att han var hemma och det var hans bil som stod på parkeringen ;) hon är ju bara för söt...

knallade iväg och mötte minna och gick upp till förskolan för att lämna våra tjejer..
Måndag mornar är verkligen aldrig bra ;)

efter det blev det frukost på georges och sedan blev det till Sarah för att hjälpa till i butiken... dock hade jag inget å göra.. men det e trevligt ändå.. skulle ju ge Jonas och Johanna pengar för mobilen jag köpte av dom också.. och de skulle ändå ner till the phone house ;)

Mötte upp Minna och Roger vid ica vid 13 tiden och gick först och hämta Jeppe och sedan gick Roger hem och vi fortsatte upp till förskolan för att hämta tjejerna :)
sedan blev det hemåt för mig och Elicia... vi ska nämligen åka och storhandla idag :)
så bättre att åka hemifrån då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback