RSS 2.0

sova på mattan??

igår så var det ner på stan en snabbis och kolla runt lite...
var in till Sarah och hälsade på... var ju ett tag sedan liksom..

var förbi och hälsade lite snabbt på Ninos också..
sedan hem igen och efter någon timme kom Monica.. Elicia hade tjatat om att hon ville träffa henne så det var väl lika bra... Eftersom Monica skulle iväg i helgen...

vi satt och kollade på tv och lagade sedan mat och sedan blev det tv igen :)
Monica frågade vid halv 8 var Elicia var.. och just då satt hon framför tvn på mattan.. så jag och Monica fortsatte snacka och sedan så såg Monica att Elicia låg ner och Monica smög fram och kollade.. Elicia hade somnat på bara några minuter på mattan :P
var bara att lyfta upp henne och lägga henne i sängen... och tänka sig att hon sov hela natten... gnällde lite i natt men somnade om...

och jag kunde se mitt The killing ifred utan att behöva försöka få Elicia att somna ;)



vill du sova såhär???


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Tack så mycket, vad glad jag blir :) Nej det har jag inte gjort, vad är det för katter då ? :)

2011-08-12 @ 21:28:30
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback