RSS 2.0

Tradera :P

har börjat lägga ut lite kläder och andra saker på Tradera. men tar det sakta så jag inte får en stoooor faktura sedan :)

om ni är intresserade av att kolla så heter jag krissi_84 där :)

Alla pengar som kommer in därifrån ska sparas och beroende på hur mycket det blir så får vi se vad de kommer användas till ;)
jag lovar att säga när de väl kommer upp...


just nu håller jag på och försöker få Elicia att sova en stund... för hon är dundertrött men vägrar...
snacka om att jag måste ha tålamod... hon har ju liksom blivit så stor så hon klättrar över sängens kant... så den är öppen.. snart så kommer hon få sin nya säng... ska bara skaffa en madrass till den och montera ihop den :)
sen så :)

nåja, ska återgå till tösen nu...

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback