RSS 2.0

underbar dag :)

gjorde mig iordning och knallade ner så var nere på stan vid kvart i 10 och träffade på farbror Dan utanför Präntaren :)
Elicia fick en present och det var ett pannkaksset från Rasmus nalle :) var riktigt fina faktiskt.. sätter in en bild senare.. då jag inte tagit något kort på de ännu och vill inte gå in för att hämta sakerna i Elicias rum nu när hon äntligen sover :)
Karina (faster) kom strax efter 10 och medan vi stod där och snackade lite så sprang Elicia iväg till fontänen på torget och sedan upp på de där klossliknande sakerna där och självklart ramlade hon ner från den mellersta och skaffade sig en bula i pannan... nåja, såg inte riktigt hur det gick till, men under dagen har jag kollat henne så hon inte fått vare sig hjärnskakning eller något liknande.. Hon har varit en glad tjej hela dagen :)

blev iaf cafe trädgårn och där fick Elicia glass och en festis och jag tog en kaffe latte och kladdkaka.. satt där i säkert 1 timme och sedan skulle Karina iväg och köpa kattmat och Dan skulle åka till stället han skulle sova på under helgen. Så jag gick till Sarah..
När vi kom dit så gjorde chrille en spis :P av en kartong.. ja, han tänkte till ordentligt med att göra ugn och använda en ståltråd och göra som handtag, plattor uppepå och små plastkrukor blev knopparna man fixar värmen på spisplattorna med... Men Elicia var inte speciellt intresserad... men när det vankades pommes så vaknade hon till liv ;) hehe... Monica kom dit efter en stund och sedan gjorde jag henne sällskap till lek och hobby :)
även lidl var vi till... sedan knallade jag och Elicia hem..
Elicia somnade i vagnen vilket jag nästan förstod att hon skulle göra... när jag kom hem så var det bara att lägga henne i sängen... sätta mobilen på ladd eftersom jag inte hade gjort de under natten och mobilen var typ död... 5% av batteriet kvar :P
under tiden den låg på ladd så ringde min "bror" Björn upp mig... har inte snackat med honom på typ 2½ år... och då har jag bytt nr utan att höra av mig :( men skickade ett mess till han igår och frågade hur det var men han ringde idag.. jag blev riktigt glad att höra att han fått en liten son till för 10 månader sedan :) oj, tiden går fort...
men han mådde bra och det är ju huvudsaken... vi ska iaf försöka hålla kontakten bättre nu ;) får vi se hur det går :P

sen ringde jag Johanna och kollade vad dom gjorde.. Jonas var och handla.. ibland vet man inte vem av dom som vill något.. men denna gång var det Jonas :P hehe...
men gick över dit på kaffe och mys med Wilma och snackade lite skit och så...

knallade hemåt igen strax innan 8 eftersom Wilma skulle sova och Elicia har en tendens att gå in och väcka henne :P väl hemma var hon uppe en stund och sedan gick hon och la sig...
vad jag har gjort nu på kvällen är bara att slappa och nu ska jag faktiskt ta mina katter och gå och lägga mig... upp 6 imorn och fixa och dona.. knalla ut till faster Karina eftersom vi ska åka buss till skansen därifrån :)

så uppdatering med bilder kommer imorn :)
Pöss och Godnatt


Du är en underbar människa och jag vet att jag har rätt
Du är en rolig person och du får folk att skratta
Du är en som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta
Sov gott my friend <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback