RSS 2.0

1 December

Torsdag 1 december!
17 dagar kvar tills Elicia fyller 3 år :)
22 dagar kvar så är det 2 år sedan syrran avled :(
23 dagar kvar till julafton :)

Elicia fick öppna första lilla paketet i julklappskalendern. 2 toffsar med björnar på :)

frukost och sedan iväg till dagis :)
10-10.30 blev Smycka rånat av 2 män i 20års åldern med yxa. De var iaf inte hemmahörande i Strängnäs enligt ekuriren.se..
kl 11.20 ringde Elicias ena fröken och sa att jag hade en liten sjukling att hämta efter lunch. då jag inte skulle hinna hämta henne innan de gick till matsalen så bestämde vi att hon skulle hämtas vid 12.30.. så 11.45 gick jag från praktiken till elkedjan och köpte lampor till stjärnorna.. sedan upp och hämta skrutt..  när jag fått reda på vad som hänt under den tiden Elicia varit på dagis så gick vi ner till stan... lämnade nycklarna till alla skåpen i butiken som jag glömt.. det e inte första gången :P
Elicia blev helt överförtjust när vi kom ner till stan då hon fick se polisbilarna utanför smycka :P sedan till lidl iaf och där köptes det kattmat, fiskbullar och mjölk. när vi kom hem ville hon se madicken. sedan fick hon öppna första luckan på bilar chokladkalendern ;)

sedan lagades det mat och jag fixade stjärnorna.
Elicia blev överlycklig över sin stjärna som hänger i hennes fönster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback