RSS 2.0

2-3 December

När Elicia vaknade igår så fick hon sitt andra paket från julkalendern och det var halsband :)

hon verkligen älskade det.. :) så hon gick runt med det på sig halva dagen :)
vi åt potatis och fiskpinnar till lunch..
Gick till macken och sedan förbi Jonas för en kaffe, men det blev te och pepperkaka istället :P
Elicia kollade på shrek 4 och började kolla på santa buddies..
sedan var det hem och laga mat..
Elicia har kommit in i stadiet kan själv mamma.. :P och även i envisheten om att vara uppe länge.. men när jag slutade bry mig vad hon gjorde så somnade hon..

på natten kom hon in till mig för hon hade väl troligen vaknat och drömt något knasigt..
så det är tur att jag har dubbelsäng.. för när jag sedan vaknade så låg jag på den andra sidan av sängen under det täcket :P
hon hade snott min del i sängen, med täcke och kuddar.. :) hehe

vi gick upp vid 8 ungefär och idag fick jag se den konstiga julkalendern.. alltså, enligt mig så blir de bara sämre och sämre med åren..
efter frukosten så fick hon öppna julklapp nr 3.. :P det var en godisask.. det var därför frukosten blev intagen först... varje lördag kommer hon få en godisask :)
det var en zootablettask och den tänker jag inte ta kort på :P för en sådan vet ni väl hur den ser ut ;)

ne, nu ska jag ställa mig och fixa lunch :) börjar faktiskt känna mig smått hungrig :)

hörs vi inte mer idag... så blir det imorn
hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback