RSS 2.0

4 december

igår eftermiddag kom Monica över och vi hade filmmys hela eftermiddagen och kvällen... käkade chips, godis och kollade faktiskt på julfilmer.. vi kollade på något allsångsprogram för barn och julkalendern på barnkanalen och senare på kvällen blev det junior eurovision song contest.. Elicia var helnöjd med Eric Rapp :)
när Elicia gått och lagt sig så kollade vi på nu är det jul igen även det en julfilm..
vi höll oss till vintern på någe sätt..

natten har varit hemsk.. Monica stannade kvar här i natt och när Elicia vaknade inatt så kom hon in till oss.. hon la sig emellan oss och jag var tvungen att hämta hennes täcke och kudde.. ja, efter någon timme så hade Elicia gått in i sitt rum och var skit förbannad för att hennes täcke och kudde inte fanns därinne så det var bara att gå upp och bära in det.. sen somnade jag om... lite senare igen så kände jag att Elicia låg bredvid mig och hade snott mitt täcke.. men jag orkade verkligen inte bry mig..

nåja, imorse blev det att gå upp tidigt.. jag kände mig inte trött heller..
Så fick Elicia öppna ett paket.. som innehöll en groda.. men hon ville inte ha den (tyckte den var läskig) så jag bytte den mot en annan... det e ju inte meningen att hon ska vara rädd för sina saker.. så jag behåller den och hon får en annan sak senare under december :P
 
vad tycker ni är inte grodan söt :P
den andra där är ett däck.. och det tyckte Elicia var super kul.. det kan man göra olika tricks med :P

vi var ner till stan och köpte pytt i panna, rödbetor, mjölk, flingor och lite annat.. :)
sedan blev det julfilmer igen när vi kom hem... mysigt ju..
vi käkade och kollade på andra sidan häcken.. för att julfilmer var slut :P
så var jag ner i tvättstugan..
Monica stannade tills kl 20 ungefär ikväll.. och vi har haft en super härlig helg..

nu ska jag sätta mig och kolla på beck på 4an och tycka synd om mig själv..
jag har fått värsta halsont.. så blir hemma ett par dagar.. Elicia har inte heller blivit frisk.. hostar och nyser lite då och då.. men inte alls som det var i torsdags, fredags..
så hon är snart frisk.. hmm, jag vill inte ens bli sjuk..

men vi hörs imorn med nya uppdateringar..

hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Tittar in & önskar dig en bra start på veckan! :-D

2011-12-05 @ 13:57:27
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback