RSS 2.0

5-7 december

måndag: vi blev ju hemma då Elicia fortfarande hade lite feber och nu hade även jag fått denna förkylning..
men det är många som är sjuka och det verkar som den sitter kvar länge..
idag fick Elicia iaf en ring som hon blev jätteglad över :)

under dagen blev det bara filmer och inte så mycket bus då jag inte mådde speciellt bra..
Elicia ritade lite teckningar och så där...
blev en sen kväll för oss båda.. :P
å så här såg det ut på kvällen...

snö, snö, snö

tisdag: igår så fick Elicia hårsnoddar i paketet.. men hon ville ha dom som armband istället.. :P

vi kollade på göta kanal 1-2 och Elicia ville gärna se dom fler gånger än 1 gång.. :P
men vi var även ute en sväng för att få lite frisk luft.. :)

onsdag:
idag så ville Elicia ha upp mig vid 8 tiden.. så det var bara att kliva upp.. :)
Elicia har kollat på göta kanal 1 och 2 idag och i paket idag fick hon armband :)

just nu är hon väldigt kinkig så blir nog alvedon snart..
idag ska jag steka potatis och till det blir det.. hmm, måste nog ta mig en titt i frysen.. men troligen köttbullar..
vi har ätit lite mackor och flingor med mjölk till frukost. lunch blev det soppa och hårdbröd..
nej fan.. nu ska jag börja lite med maten.. skära potatisen som jag kokade igår och ta fram köttbullarna så de hinner tina lite iaf..

kan även säga att jag inte har skrivit här för att jag absolut inte har orkat..
har haft fullt upp ändå.. nu har Elicia somnat i min famn... hmm, det var ju inte det som var tanken..

hör av mig lite senare ikväll för har lite saker att dela med mig av om det när något som är intressant..
jag kommer dessutom öppna upp en ny kategori som kommer att heta "sorgen jag lever med"

hejsvejs så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback