RSS 2.0

Juldagen

Elicia vaknade väl inte speciellt tidigt.. men hon var inte så rolig att försöka få på kläder :P
vi skulle iaf ner till stan med Johanna och Jonas :)
men jag messade och sa att de skulle gå ner i förväg..
väl nere på stan så träffade jag dom utanför präntaren och inte ett skit var öppet förutom mataffärerna och blomaffärerna då..
inget ställe att fika på.. hmm.. nåja..
gick till ica och handlade lite och sedan gick vi hem till Jonas och Johanna iaf och softade.. Elicia fick en julklapp av dom idag :)

en bil :)

det blev mycket tv..
jag kollade på stolthet och fördom. den filmen är sååå läng men ack så bra :)
sedan blev det mat och det blev faktiskt köpt pizza som vi fixade i ugnen... mycket gottit.. :)
mer tv och framåt 19 ungefär så drog jag och Elicia oss mot macken tillsammans med Jonas och Johanna för att handla och sedan hem :)
väl hemma så lekte Elicia lite med sina saker och sedan somnade hon i sin säng. :)
jag satt och kollade lite på allt möjligt och sedan började ju kingdom of heaven.. men den kan jag se när som men kollade på den iaf :) åt chokladpraliner och drack cola :) mycket trevligt men ensamt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback