RSS 2.0

julstress???

20 december
denna tisdag så blev det en het diskussion mellan mig och Elicia... hon ville absolut inte klä på sig overallen och hon ville inte till förskolan... men efter att jag sagt att alla barnen och fröknarna väntade på henne och de skulle vara i gympasalen så var det klart hon ville..
men det blev 20 min för sent :P
dagen var i övrigt bra... var till lek o hobby på lunchen och köpte julklappen till Marcus...
sedan blev det att möta Monica och sedan gick vi upp till Jonas och Johanna och umgicks med dom lite..
Elicia fick även öppna dagens paket där som jag ännu inte har fotat..
men ska försöka komma ihåg att göra det... det var iaf 3 st kinderägg..
en figur var från Rio-filmen och sedan var de två andra meningslösa saker :P
när jag var in för att kolla om Elicia sov så låg hon på detta sätt :P


21 december
dagen rullade på som den brukar.. mycket att göra på ur och penn.. men det kanske inte är så konstigt.. man får liksom knappt andas mellan kunderna.. :P hehe
men det är otroligt skönt att få jobba i snabbt tempo också.. och ge bästa möjliga service :)
dagens paket blev en liten elefant
 söt va?
på vägen hem så berättade Elicia att Simon (praktikanten på hennes avdelning) är snäll.. tänkte för mig själv att ja, det var väl en jävla tur de ;)
När vi väl kommit hem var Elicia helt okontaktbar när hon kollade på high school musical 3 :P haha..
jaja, hon älskar filmen och det är ju underbart :)
när Elicia äntligen sov så satt jag också tänkte på jag bara skulle jobba dagen efter och sedan vara ledig... börjar igen den 2 januari och då är det bara 22 dagar kvar på praktiken och då har jag räknat bort helgerna :(
denna gjorde jag också på kvällen på mobilen


22 december:
GRATTIS TILL STEFAN LIV.. Idag skulle han ha fyllt 31 och mina tankar gick till honom och hans nära och kära <3

lämnade skrutt och gick ner till praktiken.. på lunchen så åt jag tillsammans med Jonas och Johanna på Galaxy :) så jävla gott med kebabtallrik.. fan det var nog typ 4 månader sedan jag åt de sist :P haha, jo, jag har börjat dissa skitmaten som man äter ute :P
jag visste ju att de ville hitta något till deras syskon och jag kom med bästa förslaget :P
haha..
men men, efter lunchen blev det mycket paket inslagning och mycket kunder och när jag sedan skulle gå så fick jag en julklapp från Johanna (chefen) så himla söt :)
den öppnas på julafton :) eftersom man inte får så himla många julklappar och Elicia säkert vill öppna sina så e det lika bäst :)
Monica hörde av sig och tyckte att jag skulle komma dit så det gjorde jag... köpte med mig 4 glassar också :)
sedan blev det tv och snack och Elicia busade i vanlig ordning :)
Elicia fick 2 kinderägg idag med.. men inget skoj och dom ligger föresten kvar hemma hos Monica :P
Johanna och Jonas tyckte att vi allihop skulle komma över till dom så det gjorde vi.. :)
när vi kom dit så blev det kaffe och kaka.. Elicia är lite svartsjuk av sig har jag märkt... när jag är där själv så får jag absolut inte hålla wilma för då ska absolut Elicia sitta hos mig. är monica med så får wilma sitta hos mig men inte hos Monica.. är marcus med så får wilma sitta hos mig och Monica men inte hos marcus :P haha.. sötnöten min..
men det går väl över hoppas jag.. så blev det lite wii och Elicia älskar det :P men jag har inte råd att skaffa det så det e väl tur att andra har de ;) hehe..

när kl var närmare 21 så var det kanske dags att gå hem.. :)
Marcus följde med mig hem och Monica gick hem själv..
Elicia kollade lite tv och sedan fick hon gå och sova.. tänkte att om hon är uppe lite längre så sover hon längre.. hmm, knappast :P

23 december:
alltså idag...
Det är alltså JULAFTON imorn!! usch.. men allt är ju klart.. ska fixa lite saker imorn om det går.. ska slå in de sista julklapparna nu och sedan blir det tv en stund..

idag har jag iaf varit nere på stan och hämtat ut en julklapp från min farbror i danmark :) sedan handlade jag lite.. men usch, alla är verkligen ute i sista minuten med julklappar och sånt... :P
men men, väl hemma så blev de mys.. pasta med korv och grönsaker till middag blev det också :)
dagens julklapp :P

fråga mig inte vad det är för något.. men det är som 2 ballonger du blåser upp... :P haha
kinderöverraskningar är ju klockrena ibland :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback