RSS 2.0

2 dagar har flygit förbi

ja, vad säger man...
igår så blev det att hänga på geroges under en stund då elicia var på dagis. sedan blev det att sitta hos sarah och umgås med henne :)
var även på af och blev riktigt jävla förbannad... grr
jag får inte skaffa mig en praktikplats eftersom jag inte har haft någon a-kassa, jag är inte invandrare och jag är inte funktionshindrad... hmm.. jaja, jag kan vara arbetslös resten av livet... alltså, trodde faktiskt att praktik var bra grejer och chansen blir då större att komma in i arbetsvärlden... men icke... kan sitta hemma framför datan söka dessa förbannade jobb som jag aldrig kommer att få...
mer än hälften av de som jag sökt har fan inte ens svarat... vad är det för fel på människor, jobb och detta förbannade samhälle???
aja, nog om det...
sedan blev det iaf att hämta elicia och gå hem... kolla film, laga mat, bada henne och sedan lägga henne... hon ville inte höra någon saga. så vi hoppade över det... hon somnade iaf :)

så tar vi dagens dag :)
minna skickade mess imorse och undrade om vi skulle göra sällskap till dagis eftersom hon råkat försova sig... visst varför inte... så vi möttes vid en rondell och knallade upp och lämnade barna :)
sedan gick vi hem till henne, drack lite kaffe tills butikerna i stan öppnade... knallade ner till stan och strosade runt lite... hon skulle handla lite... vad eller vart nämner jag inte eftersom det e alla hjärtans dags present till henne kille och man vet ju aldrig... han kanske kollar min blogg eftersom den kommer upp som ny grej på facebook :P
hihi, man får vara försiktig ibland :P
sedan belv att vara hos henne en stund och glo på tv och snacka lite... när det var dags att hämta barna igen så knallade hon iväg tidigare och jag gick in på lidl och handlade..
sedan gick även jag upp till dagis :P vi träffades där uppe igen och gjorde sällskap en bit...
när jag kommit hem så åt jag och elicia mellis :P och sedan hamnade hon en stund i badkaret och jag satt här en stund och kollade efter jobbmöjligheter :)

sedan gick vi över till jonas och johanna en stund eftersom det var ett tag sedan :)
snackade lite och sedan åt vi middag där och bara va... som vi brukar... skönt att komma hemifrån och bara vara ibland även fast det nästan är grannen man är hos :P hehe...
elicia var lite rolig faktiskt hon jävlas med jonas genom att ropa på honom...
jonas, jonas, jonas, jonas hihihihi, jonas jonas... osv... han satte på sig hörlurar och drog igång musik för att slippa höra :P hahaha det var dagens höjdpunkt tror jag... både jag och johanna skrattade så vi fick ont i magen :)


detta roande jag mig med i går när jag satt på georges och drack en kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback