RSS 2.0

aaah :P smått nervös nu

snart dags att lämna Elicia till dagis... och efter det hem, ta emot johan :)
en trevlig kille från södertälje kommer hit idag redan..
och i min mage flyger en massa fjärilar omkring... såå nervös.. :P

förstår inte varför egentligen...
har snackat med honom på nätet, genom telefon och så är det med det... :) jag brukar inte vara den som är nervös heller så tycker det e lite konstigt... kan vara nervös första gången jag går upp när jag ska sjunga karaoke :) men hallå, träffa folk kan väl inte vara så farligt :P
och jag som ska till Sarah idag... nåväl det får gå ändå :)

skriver senare om jag har tid :) för det kommer nog bli att vi ska kolla tv, spela lite ;P och sedan vet jag att vi ska till eskilstuna en runda också :P
hihi

c y l8er boys and girls :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback