RSS 2.0

Byggställning :)

vaknade kl 6 imorse av att katterna hade race :P kattjävlar...
aja, vad gör man, elicia somnade iaf om en stund till... likabra tyckte jag då hon skulle till dagis... väckte henne sedan kvart i 8 och gjorde iordning frukost, som hon inte ville ha... nåja, klädde henne och gick hemifrån vid halv 9 eftersom hon börjar förskolan 9...

efter att jag lämnat henne så knallade jag ner på stan och köpte snus och en monster energy dricka för att jag behövde piggna till lite... hjälpte även en kille från bravid? att sätta ihop en byggställning inne i präntaren... :P haha, verkade som om han hade det lite kämpigt att få ihop den själv... :) nåja, jag e duktig jag...
sedan gick jag förbi Sarah och snackade lite... och sedan knallade jag hem...

just ja boken jag läser heter den osynlige och är skriven av patricia cornwell... har läst 6 kapitel och den verkar vara riktigt bra... men hon är en duktig författare... kommer som boktips när jag läst ut den :) om ni är intresserade att läsa den märker ni sedan ;)

nu ska jag äta lite lunch så jag får något i magen, känns som jag behöver det :)
hörs senare..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback