RSS 2.0

chips, musik och trevligt sällskap

igår blev det att jag knallade över till Ragge, hans tjej Maria var där också...
Jag hade inget att göra så tänkte att jag lika gärna kunde dit som att sitta hemma...
klädde elicia och gick dit :)
tanken var ju egentligen att jag skulle sitta hemma och kolla på melodifestivalen, men så blev det inte...

aja, vi satt och snackade och lyssnade på musik och sedan dök även Nicke och Mia upp :)
trevligt faktiskt...
knallade hemåt framåt 22-23 tiden och elicia fick lägga sig direkt när vi kom hem :)
hon somnade väldigt fort, men har haft en jobbig natt tror jag... hon har inte sovit som hon ska. fast det har inte jag heller... har legat och tänkt på en person halva natten... :P

när man väl har börjat snacka med en person som charmar en riktigt bra varför ska det alltid finnas något som sätter käppar i hjulet... grr... jag blir verkligen galen på det...  aja, nog om det..

nu har vi ätit frukost och elicia kollar för andra gången på high school musical... tur att den filmen är bra iaf :)
får helt klart se vad som händer idag, men skulle helt klart behöva ner på stan... men vet inte om jag orkar :P
haha... måste köpa filmjölk, flingor och mjölk :P hihi...
resten har jag hemma och klarar mig till den 18 då pengarna kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback