RSS 2.0

dagen var awesome ;)

så, när jag lämnat elicia på dagis gick jag till georges och tog en kaffe och bulle :P behövde verkligen kaffet och bullen mättade lite :P
sedan till sarah och hjälpa henne att öppna... :) my friend var ändå sen :P han skulle dyka upp vid 10, sedan 10.45 men var i strängnäs halv 12... men men, gjorde inte så mycket ändå ju...
knallade upp i präntargaraget och ut och mötte upp honom...
sedan gick vi ner till sarah främst för att hon ville se honom :P hehe och sedan för att jag skulle hämta min jacka. man får inte vara dum jue :P

sedan åkte vi hem till mig och kollade på tv och snackade lite innan det var dags att hämta elicia :)
sen åkte vi till matpiraten och handlade lite... :)
sedan hem till mig igen... monica ringde när jag nästan var hemma och jag tyckte att hon kunde komma förbi så hon kunde ta med sig bilderna på hennes mamma (min syster) hem idag. :) roligt för barna att kolla på hur deras mamma såg ut som barn... tycker iaf jag :)
jag och my friend låg i min säng ett tag just för att han har en fraktur i sin axel. vilket jag förstår gör väldigt ont. så var jag lite snäll och gav honom ryggmassage... han tyckte jag borde söka en utbildning som massör och sedan öppna eget... ja, vem vet kanske är min grej ;)

monica drog hem och efter en stund så drog han med. han tyckte det kändes konstigt att stanna över en natt när vi träffades första gången... vilket jag förstår faktiskt...

jag gjorde iordning mat och jag och elicia åt. sedan blev det lite mys för henne och mig till high school musical 3 :) istället för första... man har ju inte sett 3an lika många ggr som 1an :P hehe

nu ligger hon i sängen och jag ska faktiskt sätta mig och kolla på en film...
kollade just klart på just my luck med lindsay lohan.. :) faktiskt bra film... tänk om man också hade den turen som hon har :) hehe

jag vill inte nämna namnet på killen som jag träffade idag... de som träffat honom vet de andra whatever :P
och nej, vi dejtar inte, vi är bara vänner :)

c y l8er boys n girls ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback