RSS 2.0

Fika på prinsen

vaknade kl 8 i morse.. fast elicia hållit igång till kl 00 i natt :P
nåväl.. ska väl inte klaga egentligen... det e rätt skönt att gå upp så tidigt...

ringde monica och frågade vad hon gjorde och hon var hos lina... så jag sa att jag behövde deras eller monicas hjälp med att handla... eftersom jag behöver vagnen att frakta sakerna i så behöver jag någon som kan ta elicia :)

så knallade ner till stan framåt halv 12 och mötte upp monica och lina och hade även bestämt med Robban att vi skulle ta en fika.. så mötte Robban, Sanna och Alex i präntaren och gick sedan och fikade på prinsen...
jag och elicia tog en semla var, men elicia uppskattade inte de så köpte pitabröd med ost och skinka, det var mer populärt iaf... 
vi satt där i 2 timmar ungefär och vi hade det riktigt trevligt... 
måste göras om verkligen :) 
eller vad tycker ni??

sedan knallade vi hemåt... väl hemma packade jag upp allt och Lina och Monica ville sjunga lips så fixade igång det och jag satte mig och fixade lite med datorn... :) 
de kilade iväg framåt halv 6 och då fixade jag käk.. 
nu har det borstats tänder och fixat elicia. nu ligger hon och kollar i någon bok hon ville titta i, det brukar hon göra. när hon tröttnat på boken släpper hon den bredvid sin säng :) 

får se vad det blir för något nu ikväll... troligen film och mysa med katterna :) 

hoppas ni haft en bra dag idag :) det har jag... men det finns någon jag saknar :P

sleep tight and see ya later ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback