RSS 2.0

film, data och hundvakt :)

igår så gick jag över till jonas och johanna som ni redan vet som läste inlägget igår :P
skulle ut med Leo. Men jonas var hemma... haha, så jag slapp ta ut Leo iaf :P
vid 16 tiden så åkte jonas och johanna in till sjukan... johanna hade ont i ryggen och jonas ringde förlossningen som tyckte att dom skulle komma in... så jonas var ut med Leo innan de åkte..
jag hade snackat ihop mig med monica att hon skulle komma så jag kunde slippa att ta med elicia ut när jag skulle ut med Leo senare...
kollade på 2½ film och sedan dök jonas upp hemma... johanna blev kvar över natten.
strax innan 21 så knallade jag och elicia hem igen... och jonas tog ut Leo... drygt bara att jag lovade elicia att hon skulle få gå ut med hunden ;) men det gjorde inte så mycket ändå.. :P
när vi kommit hem så gick elicia och la sig, somnade nästan på en gång... men hon hade ju varit uppe hela dagen så det kanske inte var så konstigt iofs..

jag hamnade framför datan en stund och läste aftonbladet, ekuriren och kollade på nattstad orkade inte riktigt blogga just då :P
somnade när jag lagt mig i sängen nästan direkt... taskig jag kände mig mot de jag messade med, sa inte ens godnatt till dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback