RSS 2.0

fint väder

tänka sig att det blev fint väder under dagen ändå :) så blev att gå ut en promenad :) gick förbi jonas på kaffe... elicia ville ju träffa vovven... :P hehe...

vad har vi mer gjort idag... hmm, inte så mycket faktiskt :) man orkar ju inte göra allt för mycket på en fredag... nu väntar jag iaf på Monica som ska komma hit... vi ska kolla lite film eller något sådant och äta ostbågar, chips och dricka cola... även elicia får vara uppe lite längre idag... :P


fick med mig ett ljudpaket från jonas idag också... men att koppla sånt kan inte jag ;)
haha... så det får någon annan fixa... men jag har plockat upp det iaf :)
orkar liksom inte hålla på... får ljud men inte så man hör ordentligt...

nu hörde jag att Monica kom så nu ska jag kila :)
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback