RSS 2.0

fredagen ;)

var ner på stan och lämnade in böcker på biblioteket, var förbi Sarah, Georges och tog en fika där satt Malin och hennes kompisar, men Malin skulle jobba så jag satte mig med hennes tjejer :)
vi hade riktigt roligt den stunden som vi satt där. Elicia e ju bara ett charmtroll, det är ju bara så.
sedan var vi och handlade. när vi kom hem så packade vi upp sakerna och sedan fick elicia sova en stund pågrund av den värdelösa natten...

jag gick även och la mig ett tag. sov i ca 1 timme men det gjorde susen :P
sedan upp och laga mat. Jonas ringde och frågade om jag kunde komma över och massera hans axlar som han hade ont i. men eftersom jag väntade på Monica så sa jag att jag skulle höra av mig efter att jag färgat hennes hår. hon kom rätt sent så färgade hennes hår och sedan var det rätt sent för att gå ut så det blev en hemmakväll med chips, dip, cola och godis tillsammans med Monica och elicia.
elicia hamnade i säng och vi bestämde oss för att kolla på Paranormal activity 2. ja, den var ju läskig, men bra :)
efter den filmen blev det sängen. monica sov över här också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback