RSS 2.0

freeedag!

jahaja, vad ska man hitta på idag... vaknade 7 av elicia... :)
men hon somnade om i min säng och vaknade 8... inte för att det spelar någon större roll.
lika bra att vakna samma tid varje morgon :) så man någongång vänjer sig med att den tiden ska jag upp... :P
men det e komiskt samtidigt...
hon vaknar bara tidigt när hon är ledig, men när hon ska till dagis så vaknar hon inte :P då får jag väcka henne... det e lite roligt faktiskt...

mina tankar snurrar runt som vanligt... känner mig ganska förvirrad, inget e som det borde...
jo jag vet att det låter udda, men ibland så är det så...
det som är så jobbigt är ju att jag inte hittar någon början eller slut på allt som snurrar i huvet.. hmm
kanske blir en klar bild av allt, hoppas det iaf...


nåja, blir snart ner till stan och fixa lite... men det beror helt och hållet på om elicia vill klä på sig :P
hehe...
nu ska jag iaf gå och fixa mig lite :P

see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback