RSS 2.0

frukt och grönt bättre än muffins!!!

jag hamnade i köket igår ändå och gjorde muffins, det går så pass fort så blev 1½ plåt med de...
så det blev 2-3 stycken framför filmen jag kollade på innan jag gick och la mig...
kollade på freaky friday med Lindsay Lohan... var länge sedan och tyckte det var dags att se den igen...

så la mig väl i sängen vid 2 ungefär och kunde ändå inte somna förrän vid 4 tiden... nu är man uppe för att elicia vill det och hon kollade på tv och har ätit frukost så nu ska hon nog också få en muffins :P men hon ville inte ha, hon ville hellre ha en skål med gurka, äpple och tomat...
äpple=bläple, hihi inte lät alla gånger...

så vad händer idag... det är torsdag och jag har fan ingen aning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback