RSS 2.0

härlig fredag faktiskt :)

var ner till stan och tog en frukost med elicia för en gångs skull :P
haha, det var riktigt mysigt att sitta där med henne och bara mysa...
efter att frukosten var uppäten gick vi till Sarah och jag betalade henne för lunchen i igår och handlade även det jag hade kollat ut att jag ville ha :)
hihi
så fick med mig 2 ljus, 1 ljushållare, en avlång "kruka" liknar en båt som jag och Sarah kallade den :P
och en Nalle till Elicia, även 10 vykort :P

Efter det blev det in på coop och köpa dricka och även reaboken 500 muffins :P jag som brukar baka chokladmuffins kanske kan få lite mer idéer :P

sedan blev det en vända till Lidl för snus och 2 förpackningar med förvaringboxar... en med princess och en med Nalle puh som jag endast köpte till Johanna och Jonas :P haha, tänkte faktiskt på att de mesta är ju i Nalle puh till deras lilla Vilma :) som kommer i maj (?)

när jag kommit hem messade jag Johanna och sa att jag hade fixat en sak till henne så hon och Robin (hennes bror) kom förbi när de var på väg hem från stan :)

mer gjort idag? nja, inte så mycket faktiskt :P
igår fick jag hem lite kläder från hm till elicia :)
1 klänning, 3 t-shirtar och ett par leggins :)

sedan så blev det faktiskt hemkörd kycklingkebab idag :)
vilket både jag och Elicia gillade men blev lite besviken för att jag inte fick beaneisesås som jag hade velat ;) men men ibland kan de gå fel :)

nu blir det att mysa lite innan Elicia ska sova...
see ya later :)


Du är verkligen hur underbar som helst :)
snygging ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback