RSS 2.0

hemska natt

i natt var den värsta natten hittills när det gäller Elicia och hennes mardrömmar/panikutbrott...

hon började skrika och jag gick in till henne, hon skrek nej, nej, nej, jag lyfte upp henne, men hon stretade emot så jag satte ner henne på golvet för hon hade ögonen öppna så trodde hon var vaken...
hon gick och ställde sig vid huvudänden på sängens utsida, stod där en stund, sedan satte hon sig ner, drog fram en leksak som låg under hennes säng och kastade den.. och hon skrek hela tiden... leksaken hamnade på hennes fot så hon blev tyst och en stund senare så började hon gråta... när jag pratade med henne då så fick jag äntligen kontakt med henne och fick trösta henne...

vad fan är det som händer liksom.. sov hon tills hon kastade leksaken eller var hon vaken??

så i natt fick hon sova hos mig, hon har vaknat ett par gånger och krypit närmare mig, så min sömn har inte varit den bästa.. jag är as trött... :(

Kommentarer
Postat av: Agneta

OJ det där borde du nog kolla upp med ett proffs. Låter inte normalt för ett barn att reagera så. Så att det inte blir något värre eller nått sånt :(

2011-02-05 @ 13:00:42
URL: http://elvineagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback