RSS 2.0

KALLT!!!!!!

har verkligen varit svinkallt 2 dagar i rad nu och jag har tröttnat så på att det är så kallt... jag vill ha sommar... :)

nåväl, har varit hos Sarah på dagarna och det har varit lika roligt som vanligt :)

idag följde marcus med mig efter att jag hämtat elicia... men han blev hämtad ca 2 timmar senare...

alltså, jag vet inte vad jag ska skriva...
mina tankar är någon helt annanstans :) vilket inte gör något... :P 

nåja, blev våfflor till middag idag och Elicia kollar som vanligt på high school musical...
och imorn ska jag hämta ut ett paket från HM. :P kläder till elicia och en present :) hihi

får se om jag uppdaterar något mer ikväll...
fryser ihjäl t.o.m inomhus snart... :(

äsch, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback