RSS 2.0

kallt.. hjälp...

vaknade tidigt imorse och gjorde allt jag behövde... sprang ner snabbt i tvättstugan och insåg att den som hade bokat ikväll hade tagit bort sig... så tog den tiden istället för på torsdag... :) nice då kan jag ägna mig åt annat på torsdag kväll :P

knallade till dagis och lämnade elicia och gick sedan ner till georges och snackade lite med malin... gick förbi lidl och kollade lite och sedan tilll präntaren och satte mig att vänta på Sarah..

idag så har jag hjälpt henne att ställa upp grejer som är på rea och kört över grejer i andra lokalen... huvudsaken att jag gjort något nyttigt idag... :)
ska dit imorn med, se vad jag kan hitta på för bus då ;) hehe skoja bara med buset...

nu sitter jag iaf hemma och väntar på att kl ska bli 17 så jag kan tvätta... och sedan laga mat... idag blir det spagetti och köttbullar... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback