RSS 2.0

lite flitigare är jag nog :P

har ju inte varit så duktig tidigare med att blogga... men jag tror jag hittat tillbaka till det... men det kan ju handla om att jag inte pallar med facebook på den här datorn... facebook blir oerhört seg och det tar så mycket tid att göra saker man vill göra där... :P

nog om det och till vad jag har gjort idag sedan sist jag skrev...
elicia har varit lite dålig i magen som ni säkert redan vet och det var hon även idag... men inte så farligt som här om dagen... :) så det är påbättringsvägen... när det gäller diarre så kan det ju faktiskt vara maten man äter :P
aja, när hon var i badkaret iaf så passade jag på att sopa och tvätta golvet i hallen, eftersom det e så slaskigt ute så tar ju vagnen med sig enormt mycket skit in... usch... men rent blev det :P

jag passade på att kolla på hundtricket tidigare idag... gillar den filmen...
sedan nu senare så blev det high school musical för att elicia ville se den :P

nåja, den e ju inte dålig... hon väljer iaf inte samma film varje gång längre som hon gjorde förut... när det bara blev tweenies eller lacy town... då var det väldigt uttjatat...

nu ska jag ta mig i kragen och slänga elicia i säng så jag kan invadera soffan och kolla på någon film sen... :P

sleep tight my friend... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback