RSS 2.0

lördags mys + bilder från veckan

igår så var jag och Elicia ner till stan för att kolla runt lite...
blev att jag köpte 3 par byxor åt henne på lindex, vilket hon behöver.
sedan så blev det till lek och hobby för att kolla bara... dock så blev det faktiskt en leksak till henne... men hade kollat på det länge och priset var inte farligt :) så hon fick en plastbytta med leksaksmat i grönsaker :)
sedan var vi även upp till djuraffären och köpte en ny leksak till Leo eftersom han bitit sönder de andra :P

sedan blev det hem och lämna av lite saker och möta upp Mange som skulle köpa ett spel av mig och sedan över till Jonas och Johanna.
när vi kom dit var det inte bara Leo där utan även Robins hund Pongo hade kommit dit... :) jättesöt dalmatin:)

sen blev det att öppna Elicias leksaksbytta och kolla vad det fanns i... saker som skulle plockas bort och fixas..
blev där hela kvällen och kollade på deltävling 4 av melodifestivalen... men inget av bidragen var ju bra :(




Tidigare bilder under veckan :)


roligt med etikett från snusdosa :P            Robin och Elicia :)
min unge e då lite knäpp :P
 ligger på golvet och vill inte gå hem :P
inne i en blomkyl inne hos Sarah :P hihi
 lunch på Georges, elicia intresserad av bebis vid bordet bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback