RSS 2.0

mysiga Måndag :)

låg och messade med några igår kväll och var tvungen att kolla i morse om jag verkligen hade läst rätt i vissa mess :P haha
tänker inte ta upp vilka jag messade med eller vad som stod i messen...
men jag hade verkligen läst rätt i messen ;) hihi

Gick med elicia till dagis och sedan gick jag ner och tog en frukost på Geroges, var inte en kotte där och när jag lämnade georges var det bara en kund där :) haha... kan ju fundera på om alla arbetare har sportlov också :P

nåväl gick till Sarah och hjälpte henne öppna och fixa lite...
hon hade verkligen haft en dålig morgon... :( stackarn...

nu är jag hemma och sitter och väntar på besök... och sedan ska jag iväg vid 17 tiden.. :)

see ya later my friends :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så skönt att äta frukost ute! Det är verkligen lyx :)

2011-02-22 @ 20:24:38
URL: http://principessan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback