RSS 2.0

Nattuggla

haha... Elicia har sovit hur underbart som helst inatt, vilket har varit skönt... hon vaknade en gång och det berodde på att katterna hade race och sprang in i hennes rum och jamade... typiskt :P
men har man djur så får man väl inte klaga.

men iaf, satt på nattstad igår och så kollade jag bland killar som var online och hittade en som verkade trevlig så skrev till honom... och han svarade självklart :) jag brukar inte vara den som skriver till någon först... men gjorde ett undantag... tror jag gjorde rätt i det :)
han var riktigt trevlig och vi snackade om allt... bytte msn och fortsatte snacka där :)
så nu e jag riktigt trött... :P haha, får skylla mig själv...

höll mig vaken för att snacka med honom till kl 4 imorse då han skulle kolla på ucf galan... usch vilken snäll tjej jag e som offrar mig i flera timmar fast jag borde sova :P
jag ångrar det ju inte, kan jag lova...

aja, Elicia äter frukost och kollar på barnkanalen :P verkar vara landet för längesedan på tv:n vilken del vet jag inte :P iaf en jag inte har sett...
funderar på om jag ska ta något att äta med, jag kanske vaknar till liv då ;)
vad tror ni om det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback