RSS 2.0

pizzan=kräksjuka??

denna natten fick jag sova utan att behöva springa på toa hela tiden för att spy.. :) tror dock inte mitt spyanfall i söndagsnatt berodde på kräksjuka! tror det handlar om pizzan jag åt på söndagen...
mådde ju bra igår förutom att jag var trött och seg men det kanske berodde på att man inte sovit ordentligt och så..

men men, elicia får nog bli hemma resten av veckan ändå... eftersom några tycker att det e bra om hon är hemma imorn med... och då känns det onödigt att hon går på torsdag och sedan e hemma i 3 dagar innan dagis är igen...

har iaf varit på stan, tog en fika på georges och sedan handlade jag lite... köpte även ett nytt "piano" till elicia :)
men usch vad högt ljud det var på den och inte gick det att sänka ljudet heller... men men det får gå... hon leker inte med den nu iaf... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback