RSS 2.0

Skrattat som fan idag :P

vaknade tidigare än vanligt och gjorde iordning lite här hemma innan elicia vaknade och började ropa på mig :)
en helt great morgon... :)
knallade iväg till dagis och lämnade henne... gick förbi georges och snackade lite med Malin och Maria :)
sedan blev det att gå till präntaren och snacka lite med Patricia som hade varit inne och handlat innan hon skulle till skolan..

Sarah kom några minuter försent eftersom de där bussj*vlarna inte kan hålla tiden...
men jag och carro började sedan med att öppna, ställa ut de saker som skulle vara utanför butiken :) och gick iväg till banken med de blommor som ska stå där under dagarna... :)

sedan efter att jag snackat med Krille Gillberg så dök han upp...
ja, jag säger då det... den grabben e ju så härlig... tror inte jag har skrattat så mycket som jag har gjort idag :) han betalade min lunch idag så jag får betala hans lunch lr något på fredag... :)
sedan tog jag snålskjuts av honom upp till förskolan för att hämta elicia :)

elicia ville absolut inte gå hem idag... hon började till och med gråta när jag skulle klä på henne... men det e ju riktigt skönt att hon trivs på förskolan med personalen och barnen :)
vi knallade ner till Sarah en stund och sedan förbi bästa Ninos :)
sedan hem :)

nu sitter elicia och kollar på vad tror ni??? ja, High School Musical... snacka om att jag e trött på den filmen, men jag kollar inte, men jag hör ju :P
ikväll blir det våfflor till middag... tycker jag låter ritkigt gött faktiskt :P

Hörs senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback