RSS 2.0

snöoväder

när jag vaknade idag och tittade ut så ville jag bara krypa ner i sängen igen...
snö, mera snö nu när nästan all snö är borta... jag ville inte ha mer snö... visst det är snart sportlov för barna som går i skolan, men det tycker inte jag spelar så stor roll...
jag vill inte ha mer snö... aja, klagat färdigt..

vi har ätit frukost här för ca 30 minuter sedan, nu kollar elicia på barnkanalen och jag kollar såklart lite här på nätet...
idag blir det nog att vara hemma hela dagen, har ingen lust alls att gå utanför dörren... speciellt inte i det här vädret...

nåja, så blir troligen mer inlägg idag om jag har något att dela med mig av...

jo, skickade mess till min kusin Patrik igår och tänk han svarade :P haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback