RSS 2.0

snöstorm = DRYGT!!!

torsdag:
jag och minna gjorde sällskap till förskolan, men jag trodde de redan var där så fortsatte att gå när jag kom till rondellen, haha... men men, sånt som händer... stannade uppe i skogsbacken och väntade...
sedan knallade vi ner till stan och till biblioteket och jag lånade 2 böcker till... hihi...
sedan till af för att hon skulle lämna ett papper...
sedan gick vi upp till henne och käkade mackor och drack kaffe, snackade och kollade på tv... sedan gjorde vi massa annat :) det började snö och det var halvt snöstorm när vi gick och hämtade barna... sedan följde jag med dom ett hem så barna fick leka :) vilket e gjorde... knallade hemåt därifrån vid 17 tiden och lagade mat och bara myste... men tog mig typ 1 timme hem i snöstormen från stan... trögt med vagnen och all snö... USCH!!!
började läsa en av böckerna efter att elicia somnat... :)

idag fredag: vaknade vid halv 10 och fortsatte att läsa boken. som nu är utläst, kommer ett boktips om den efter att jag lagt ut detta inlägg :P elicia har ätit frukost och nu ska vi snart iväg till jonas och johanna :)
blir att gå ut med vovven idag :) mysigt i snön... kanske eller nått.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback