RSS 2.0

Varför?

satt och kollade i ett kollegieblock som jag använde för länge sedan...
där hade jag skrivit denna :P

En dag när jag vandrade gatan ner började jag tänka på dig!
Allt jag såg runt omkring påminde om dig
Allt jag någonsin drömt om händer bara med dig.
Varför är min kärlek inte besvarad?
Varför ser du åt mitt håll när du inte är intresserad?
Min kärlek till dig kommer aldrig försvinna.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Du gör mig glad och lycklig
Du gör mig hel när jag är krossad
Varje andetag jag tar ger mig fortfarande hopp.
Hopp om oss!
Tänker på dig varje sekund!
Se mig och ta in det ditt hjärta säger.
Kärleken finns i dig bara du känner efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback