RSS 2.0

01. Om mig

På morsdag den 27 maj 1984 föddes jag.
Jag blir alltså 27 år i år... Usch vad tiden går fort ;)


bild på mig som 1-2 åring :) söt??

Jag är en glad, positiv tjej. Tar dagen som den kommer. Och försöker alltid hitta möjligheter.
Jag var mobbad i grundskolan och hade inte de bästa betygen när jag gick ut nian.
så när tanken kom att gå gymnasiet så var jag skoltrött. ville verkligen inte plugga längre. så tog ett år när jag bara inte gjorde något alls. året efter pluggade jag upp ämnena och året efter det började jag på barn och fritid som jag bara gick i 1½ år då min mamma avled och jag fick gallsten något år senare. kändes inge bra att plugga just då. så som det ser ut nu så går jag hos en jobbcoach och försöker att få tag på ett jobb.

Jag bor i en härlig trea i Strängnäs.
vet inte vad jag mer ska skriva. eftersom ni ändå kommer få läsa resten av listan för att veta vem jag är :)

så följ gärna listan.
har fixat en kategori med bara listan :)
så missar ni så kolla där :)

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jisses vad du & Elicia e lika!

Syns extra mycket nu när du publicerade denna bild på dig som liten. :))

2011-01-10 @ 17:50:28
Postat av: Joel Lindblad

Jaaa ! det gick bra :P

behövde bara lämna in en powerpoint :P

2011-01-10 @ 22:52:06
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/
Postat av: Sarha

Gud vad elicia är lik dig när du var liten!! :)

2011-01-13 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback