RSS 2.0

02. Min dotter

I mars 2008 blev jag gravid och den 18 december föddes min lilla tös. hon fick namnet Elicia :)
Idag är hon 2 år och går på förskolan.

här är hon bara några dagar gammal.

Hon har lärt sig mycket under de två åren... kan redan dvd och stänga av tvn på knappen på tvn. hjälper alltid till att städa sitt rum för hon tycker det är riktigt roligt..

nu har hon tillochmed börjat sjunga lite på lille katt, var är tummen och hon gör alla rörelser till imse vimse spindel och i ett hus.
här fyllde hon 1 år den 18 dec 09
hennes första födelsedag :)

hon älskar djur och framför allt hundar som hon gärna busar med.
hon slutade med välling när hon var 1½år.
hon är sprallig och galen vissa stunder. :P
men det är ju alla barn.
nästan aldrig ledsen och har alltid varit lätt att ta hand om..

Älskar henne något oerhört mycket och är glad att jag har mitt lilla charmtroll.

har ni träffat henne så skulle ni förstå varför hon är ett charmtroll..


nyaste kortet som jag har på mitt troll :)


Kommentarer
Postat av: Ewa. H

Hon är sååååå fin gumman!!

Tänk att de redan är två år sedan hon kom.. galet vad tiden springer iväg fort..

Men.. jag såg bilden på dig när du va i samma ålder.. Hon är ju jätte lik dig juh! :D

Måste fasiken ses snart!! Saknar dig, o måste ju få träffa lilla trollet!!

Kramar i massor!!

2011-01-11 @ 12:49:37
Postat av: Joel Lindblad

Jaa asså den drömmen va riktigt läskig :(

2011-01-11 @ 23:42:52
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback