RSS 2.0

03. Mina föräldrar

Detta jag kommer skriva nu kommer kanske skaka några av er.
Just ni som inte vet så mycket om mig.


kort på min pappa som ung :)

När jag var liten bodde jag självklart med min mamma och pappa. vi bodde i en stor villa i Stallarholmen vid skolan.
Min mamma var städerska och pappa yrkeschaufför.

vi hoppar några år
och när jag var 13 fick jag reda på att min mamma hade cancer i magen.
istället för att vara med och festa med de andra så stannade jag hemma på helgerna för att umgås med min familj.
den 18 september 2002 när jag var 18 avled mamma i sin cancer eftersom den inte gick att bota.
det positiva med allt var att jag hade henne nära i 5 år efter beskedet och vad läkaren sa så skulle hon inte klara mer än 2 år. så fick 3 år extra.


bild på mamma när hon gifte sig första gången, alltså inte med min pappa utan min syskons pappa!

efter att mamma avlidit så bodde jag kvar hemma hos pappa tills jag var 21. pappa fick tag på min första lägenhet i strängnäs och 2006 sålde han huset vi bott i. det var hans barndomshem och även mitt.

han flyttade in till strängnäs och den 31 oktober 2007 avled han.
anledningen vet bara några stycken och jag tänker inte öppna mig om det!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Fan Krissi nu börjar ju jag gråta! Är så jäkla synd att Ingvar inte är här och får se Elicia växa. Jag tror att han skulle ha skärpt sig för en bättre framtid. Men han ville ju inte tyvärr men visste inte heller vad som skulle komma... Men du har ju alltid mig och alla andra här!

2011-01-12 @ 18:05:57
URL: http://elvineagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback