RSS 2.0

07. Min bästa vän

Måste faktiskt erkänna att jag har 2st..

Minna: vänskapen sträcker sig långt bak i tiden och förra året var det 20 år.
vi har väldigt många minnen ihop. tråkiga men mest roliga och faktiskt ganska många galna minnen också. eller hur tjejen?

haft bråk och glidit ifrån varandra under några stunder men alltid hittat tillbaka till varandra igen.
vi har alltid kunnat berättat allt för varandra och det är något som jag verkligen är glad för.

hon har två underbara barn och jag är glad att hon funnit killen i sitt liv!!

LOVE YOU GIRL <3


Sorry Matte, men jag e faktiskt tvungen att nämna dig :)
Du finns alltid att snacka med. Många gånger när jag behövt snacka med en kille om saker så har du alltid ställt upp och jag är riktigt glad för det.

Vi har inte känt varandra speciellt länge men jag vet att jag alltid kan lita på dig.
du vänder negativa saker till positiva och får mig att tänka på dessa saker från ett positvt håll.

Du är värd mycket :)
Är det något så finns jag alltid för dig!

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

ha e ny som toppbloggare :)

han va med i ung och bortskämd :)

2011-01-14 @ 18:27:59
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback