RSS 2.0

08. Ett ögonblick

Eftersom det finns så många ögonblick att säga så kommer jag bara välja ut tre av dessa :P
ett kommer nu och sedan får ni vänta tills nästa gång ett ögonblick dyker upp i listan :)

jag låg och tänkte på det i natt vilket ögonblick jag skulle välja som första.
och valde detta...

den 16 juli 2008 var jag på mälarsjukhuset i eskilstuna för att få göra ultraljud och när jag låg där och fick se den lilla bebisen i magen var något helt underbart.
fick jättebra bilder och jag var verkligen lycklig. det var ett stort ögonblick i mitt liv efter allt som hänt genom åren.


Kommentarer
Postat av: elina

åh vad fint, gulligt :D

allt bra med dig ? :)

2011-01-16 @ 01:11:00
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: elina

sv: härligt att höra :) jo det är fint med mig, lite trött ska nog sova snart ^^ kram!

2011-01-16 @ 02:29:50
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback