RSS 2.0

11. Mina syskon

okay!
detta kommer vara jobbigt att skriva om.
min äldsta syster Maggan börjar jag med. Hon är idag 47 år, har sambo och 3 barn och bor på en bondgård med både kor, hästar, hundar och katter. vi har inte kontakt och det är jobbigt ibland. när mamma avled så tappade vi kontakten eller snarare hon ville inte ha något med vare sig mig eller pappa. och när elicia föddes träffades vi några gånger. nu har vi inte haft kontakt på över ett år!

Min andra syster Annette blev 44 år. hon avled den 23 december 2009 i cancer. Men lämnade efter sig 3 underbara barn. så tänkte faktiskt skriva några extra rader om dom istället. De är så oerhört starka.

Malin- äldsta tjejen är 20 fyller 21. hon bloggar, umgås med sina vänner, festar och älskar kläder och skor ;)

Monica - mellersta tjejen är 18 fyller 19. hon går sista terminen på hotell och restaurang. hon älskar sina vänner och hittar på mycket bus med min dotter.

Marcus - yngst av barna. Han är 12 fyller 13. tycker om att spela dator och tv-spel. älskar djur och musik.

Dessa tre ungar har erfarenhet av hur det är att miste en förälder tidigt i livet precis som jag.


Malin, Monica och Marcus

Ni ska veta att jag alltid finns för er
pussar och kramar till er från moster <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback