RSS 2.0

13. Den här veckan

Eftersom jag har detta inlägg mitt i veckan så blir det att jag berättar vad jag gjort hittills och sedan vad jag ska göra resten av veckan.


Måndag - blev dagis för elicia och jag satte mig och sökte jobb. På kvällen blev det bara att ta det lugnt och kolla tv, och spela lite :P

Tisdag - Dagis för elicia igen och jag gjorde en massa nyttigheter hemma under tiden :)
denna kväll bjöd inte på något speciellt. tog det lugnt och det blev sängen tidigt :)

onsdag - som det är idag så blev det självklart dagis för elicia och jag hamnade på seminarium på ingeus som jag brukar vara på.
ikväll vet jag inte alls vad som händer. troligen bara soft.

torsdag - har jag möte på ingeus kl 14. så får helt enkelt hämta elicia tidigare för att kunna gå på mötet.
efter mötet så blir det garanterat ner på stan för att handla om jag inte har någon som kan köra mig :P
går att tänka på.

fredag - elicia är ledig och vad händer då, ja, ingen aning..
lördag - ??
söndag - ?? jag lovar att berätta vad som hänt under de dagar jag inte har kunnat säga något :P

skriver in det som 13. Den här veckan - del2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback