RSS 2.0

14. Min garderob

är en klädkammare egentligen och väldigt stökig.
så några bilder får ni inte :P
lovar att slänga in bilder på allt sedan som jag missat. när min kamera är igång och min dator är fixad och hemma igen :P då blir det bildbomb ;) så håll ut ;)

men i klädkammaren har jag iaf en byrå och hela övre delen är en stor hylla. :P
under ena delen av hyllan hänger det galgar med massa kläder :P

i byrån ligger mina sängkläder som påslakan, lakan och örngott.
på hyllan ovanför ligger filtar, 2 säckar som jag fortfarande inte har gått igenom sen jag flyttade hit :P och elicias kläder som hon växt ur.

när det gäller min klädkammare så ska jag kppa vid tillfälle näthyllor eller vad det nu heter :P
äsch, det spelar ingen roll. ni kommer få bild på det med när det e inköpt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback