RSS 2.0

17. Mitt favoritminne

Oj, får helt enkelt tänka tillbaka länge, länge.
Har många favoritminnen.
Kryssningar och andra roliga saker :)

men väljer minnet när jag, pappa och mamma var på skansen i augusti 2002.
ca 1 månad innan mamma avled.

Pappa och jag ville ge mamma en upplevelse i djurparken, då hon älskar djur och natur.
det regnade under hela tiden vi var där, men det brydde vi oss inte om. finns ju kläder för detta väder ;)

Vi gick runt och kollade på djuren och stannade till vid ett ställe där de sålde våfflor med sylt. mumsigt ju :)

Mamma klarade inte av att gå långa sträckor så vi hade rullstol till henne med oss. och hon var fast besluten om att hon ville gå i skansen-akvariet och det gjorde hon och jag. pappa stod utanför och väntade.
mamma var otroligt glad hela den dagen och det är ett minne och även det sista glada minnet jag har av mamma. såna minnen ska man bara ha.

miss you mother!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback