RSS 2.0

20. Den här månaden

så kommer detta inlägg då och just nu städar jag hela lägenheten... så tar en paus i det...
jag är barnledig denna helg och det är rätt skönt... för då får jag en del gjort :) plus att jag bara kan softa på kvällarna med lite krogbesök och sådär. länge sedan nu!!


så vad har jag gjort från 22dec tills idag??
vill ni veta?

24 december var det julafton ju så då firade jag, elicia, monica och marcus jul hos jonas, johanna och vovven leo :) var en riktigt trevlig men annorlunda julafton för oss... man brukar ju fira med släkten ;)

25 december blev det bio med monica och jonas och johanna tog med sig elicia till jonas föräldrar för att fira jul :) jag tog ansvaret för leo då så han kom ut och sådär... var ute med honom i 40 minuter innan det var dags att gå och möta monica för bio besöket :)

26 december blev det bestämt att jag och elicia skulle fira nyår hos cliff i södertälje.

27 december var jag och hälsade på Minna och barna :) mycket trevligt

28-29 december packades det för helgen i södertälje.

30dec - 2 januari firades nyåret och allt hos cliff och vi hade det hur roligt som helst... :)

3-9 januari var elicia och jag hemma eftersom hon var ledig :) hittade på en massa bus :P slutade även röka helt den 3 januari.

10 januari skulle hon börja dagis med det blev aldrig av för hon fick feber och fick vara hemma.
11- 16 januari blev vi hemma eftersom elicia var febrig och lika bra att hon är hemma från dagis... till helgen mådde hon bra igen och vi var och hälsade på jonas och johanna även ragge hälsade vi på.

17-20 januari - mådde jag helt enkelt hur dåligt som helst, svimfärdig ont i kroppen och orkade inte göra ett skit. alltså en vecka till som elicia fick vara hemma. den 20de var vi även och storhandlade med cliff som chaufför :) han är då en underbar kille :)

21-23 januari barnledig.
elicia blev hämtad igår 21a av ullis och ska vara där tills imorn 23e
så igår blev det först förfest och gratta alex, sen krogen och det var jättekul
idag håller jag ju på med städning och ikväll blir det krogen med kan jag tänka mig :P
ska snart gå över till jonas och gå ut med vovven leo då dom är iväg en sväng idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback