RSS 2.0

21. Ett annat ögonblick

Mitt andra ögonblick blir när världens underbaraste  prinsessa kom till världen.

tar dagen från början... kontaktade minna och frågade om hon kunde sova hos mig den natten då jag inte hade kunnat sova på ett dygn redan så trodde jag att det var nära innan förlossningen skulle sättas igång.
vi var nere på stan och gick massor för vi ville båda två att det skulle hända något... eftersom vattnet inte gick på mig direkt utan det siprade ut.
på kvällen kollade vi på tv och snackade en del. min kusin fredrik och hans tjej kom över med massa barngrejer så vi kollade igenom det.
sedan gick vi och la oss.. minna fick sova ungefär 15-30 min.. haha, you remeber that??
jag kunde nämligen inte sova och hade börjat få små värkar så ringde förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in...
så ringde annika som skulle köra mig och hon kom och sedan ringde jag ewa som gjorde iordning kaffe och grejer att ta med :P hon bor ändå i etuna och det var ju dit vi skulle så vi svängde förbi henne och hämtade upp henne...
både minna och ewa skulle vara med på förlossningen som stöd... de var där hela tiden tills världens underbaraste elicia kommit ut... det underbaraste ögonblicket var när du låg på min mage elicia... :) älskar dig tjejen... du är verkligen mitt allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback