RSS 2.0

23. Det här får mig att må bättre

knasig sak att svara på, men va fan jag försöker... :P

olika saker/personer får en att må bättre på olika sätt...

att vara barnledig får mig stärkt och jag funkar som mamma :) låter kanske konstigt, men det är det inte, har hört att man inte är en bra mamma om man inte får ta sig chansen att vara barnledig ibland. ja vette fan om de stämmer. men känner själv att jag behöver det för att funka.

Åka iväg över en helg eller något sådant får mig att må bättre.
bara en kryssning får mig att stråla efteråt :P

Vännerna får mig att må bättre om jag mår dåligt men även där får olika vänner mig att må bättre på olika sätt.
även min familj och släkt får mig att må bättre. :)

god mat, trevligt sällskap, ett biobesök då och då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback