RSS 2.0

29. Mina katter

Som några av er vet så har jag tre katter.. :) de är världens underbaraste men ibland de mest irriterande :P

Hoppis är 7år är svart och vit och kommer från min faster från början :) han hette homeless från början för att ingen ville ha honom, men så fick jag honom och jag döpte om han till hopeless (som han egentligen heter) men hoppis funkar bättre att säga :P så kort som möjligt ;)
han är en mycket social katt och älskar när han får träffa nya människor, inte så värst förtjust i elicia, men de får han leva med :P orkar han inte så går han undan eller så slår han till henne med tassen...
hoppis

Putte är 5 år och kommer från katthemmet i löt. från början var han en förvildad tamkatt och kom till katthemmet med sin mamma, sin bror och syster. Jag la ner mycket tid på honom när jag hade praktik där och han kom till mig när han var ca 6 månader gammal. usch, vad rivmärken och bitmärken han gav mig, men jag gav inte upp. när han kom hem till mig så sprang han och la sig under soffan och låg där i ca 2 dygn innan han vågade sig fram. När jag fick höra honom spinna första gången, var helt otroligt underbart och när han jamade så värmdes mitt hjärta. Med elicia funkar han hur bra som helst. hon får tillochmed gå och bära på honom utan att han säger ifrån.. Han blev från att ha varit vild världens underbaraste katt och jag skulle aldrig i mitt liv lämna bort honom. Inget av de vilda sitter kvar i den katten!!!


Leah är 5 år och kommer också från katthemmet i löt. hon kom dit när hon var 7 veckor gammal och jag minns fortfarande när jag kom till karantänen hur hon klättrade upp för gallret och jamade så där gulligt. jag blev förälskad i denna söta katt :P jag matade henne med nappflaska och jag skulle bara ha denna söta katt :)
hon hatar elicia! springer så fort hon kommer i närheten, men det är väl helt okay.
Denna lilla tjej säger till när hon är hungrig och är mycket kelsjuk på kvällar när man ska sova. ska helst ligga uppe i ansiktet och gosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback